JebatDerhaka

Bapa selamba bagi anak main alat pam zakar, siap buat video untuk tontonan umum

Bapa selamba bagi anak main alat pam zakar, siap buat video untuk tontonan umum.

ZAMAN sekarang pelbagai alat permainan diperkenalkan untuk menghiburkan kanak-kanak.

Namun menerusi satu rakaman video yang tular di media sosial, seorang kanak-kanak sedang bermain dengan ‘permainan’ yang dipercayai merupakan alat pam zakar.

Difahamkan, peralatan itu digunakan untuk golongan lelaki yang bertujuan untuk membesarkan kemaluan mereka.

Video yang dimuat naik di laman sosial itu mencetuskan kekecohan netizen.

“Kasihan budak ni dapat mak ayah yang bodoh. Tak ada rasa malu. Patutnya dia ambil sorok, bukan rakam,” menurut satu ciapan di laman Twitter.

Bapa selamba bagi anak main alat pam zakar, siap buat video untuk tontonan umum

Menerusi ciapan asal, seorang individu turut mengecam tindakan si bapa yang tidak menyimpan peralatan tersebut dengan baik sehingga anak menjadikannya sebagai permainan.

“Adik oi, itu bukan toy permainan yang kau nak main. Bapa-bapa kalau ‘mainan’ anda tu simpan la baik-baik. Kan anak dah jumpa,” tulisnya.

Pendidikan bermula dari rumah. Jadi apa kau harap kalau mak ayah pun perangai macam ni?
NETIZEN
Video berdurasi 22 saat itu dipercayai dirakamkan oleh bapa kepada kanak-kanak lelaki itu.

Rata-rata netizen bukan sahaja terkejut menyaksikan rakaman itu, malah membangkitkan kemarahan mereka terhadap sikap tidak bertanggungjawab ibu bapa yang membiarkan anak mereka bermain peralatan seksual itu.

“Mak ayah rasa lawak, walhal benda-benda macam ni la yang akan menjahanamkan anak sendiri. Benar sekali, pendidikan bermula dari rumah. Jadi apa kau harap kalau mak ayah pun perangai macam ni?

“Malu la sikit jadi bapa apabila anak main benda ni. Lagi malu kau rakam pula. Dah satu dunia tahu kau ada benda ni. Aib.

“Jangan adik tu kemam-kemam dalam mulut dah lah. Budak-budak suka bawa ke mulut,” kata sebilangan netizen.

Dalam pada itu, segelintir netizen turut menyindir bapa kepada kanak-kanak itu yang membiarkan alat pam kemaluannya dipegang anaknya sendiri.

“Malu la bang, anak tahu bapa kemaluan kecil,” tulis netizen.

Setakat ini, video tersebut meraih sejuta tontonan itu dan ciapan itu dikongsi lebih 400 kali.

BACA:
“Fikir dulu sebelum bercakap” – Uztas Syamsul debat ‘sound’ Abang Tesla isu poligami yang tular
Lafaz taklik cerai isteri talak 3 tak boleh ditarik balik, Menteri Agama gesa individu failkan penceraian di Mahkamah Syariah
Terpaksa pakai helmet kerana struktur pejabat yang sangat uzur, pekerja minta pindah bangunan yang lebih selamat