JebatDerhaka

Tindakan wanita ini buat penyampai radio tercengang, bangga cerita rampas suami orang

Tindakan wanita ini buat penyampai radio tercengang, bangga cerita rampas suami orang.

Apabila membicarakan isu perselingkuhan dalam rumah tangga, bukan hanya orang ketiga yang patut disalahkan. Kata pepatah, bertepuk sebelah tangan tidak akan berbunyi. Hubungan terlarang tidak akan berlanjutan jika pasangan kita tidak menangani godaan dari pihak luar. Benarkah?

Saya menyukai apa yang saya lakukan

Baru-baru ini, melalui hantaran di Instagram Era FM, Radin, Nabil Ahmad, dan Pak Azad yang mempengerusikan segmen “3 Pagi Era” menerima panggilan mengejutkan daripada seorang wanita bernama Yaya. Yang mengejutkan mereka, Yaya dengan spontan menceritakan pengalamannya menjadi perampas suami orang.

“Partner saya & isteri dia, di Instagram semuanya kelihatan sempurna, keluarga bahagia… Tetapi hakikatnya, hanya saya yang tahu.”

Tindakan wanita ini buat penyampai radio tercengang, bangga cerita rampas suami orang

Dari pandangan Yaya sendiri, sesetengah pasangan suami isteri kelihatan bahagia melalui kiriman manis yang sering dikongsikan di media sosial. Walau bagaimanapun, apa yang dipaparkan tidak mencerminkan 100% realiti keadaan sebenar dalam perkahwinan. Apabila ditanya tentang status hubungan, Yaya menegaskan bahawa dia tidak suka berkongsi, terutama jika diajak untuk berpoligami. Dalam kata lain, lelaki tersebut perlu melepaskan isteri pertamanya jika benar-benar ingin membawa hubungan mereka ke peringkat serius.

“Saya boleh berikan apa yang isteri dia tidak boleh berikan.”

Mendengar jawapan jujur dari Yaya, tiga penyampai radio itu kelihatan agak terkejut, sambil menggambarkan pengakuan ini sebagai tindakan yang mencabar. Walaupun berada dalam posisi yang salah kerana mengacau perkahwinan orang, Yaya dengan tegas mengunggah gambar mereka ke media sosial, namun dia menyatakan akan menyunting wajah lelaki tersebut.

BACA:
Rupanya ada 13 buah pulau yang dikatagorikan sebagai pelik dan menyeramkan
Wajah berubah jadi muka nenek tua, Luna Maya terkena gangguan di lokasi pergambaran
Begini caranya ketam bersalin cengkerang, jarang-jarang dapat tengok